verzending & retour

Verzendkosten & Verzendduur:

Stan-Lee rekent geen verzendkosten.
Wilt u iets retour sturen of ruilen, dan betaalt u zelf de retourkosten.
 
Hoe lang duurt het verzenden normaal gesproken?
 
De levertijd bedraagt normaal gesproken 1-2 werkdagen. Tijdens feestdagen en speciale gelegenheden/acties kan dit een aantal werkdagen oplopen. Wij versturen onze artikelen met PostNL.

Wanneer kan ik mijn pakket traceren?

Het pakket wordt binnen 1-2 werkdagen verwerkt. U krijgt u een tracking code zodra wij uw bestelling met PostNL hebben meegestuurd. Heeft u uw tracking code al, dan kunt u met onderstaande url uw bestelling volgen.

PostNL: https://jouw.postnl.nl/#!/overzicht

Een artikel retour sturen:

Hoe stuur ik mijn artikel retour?

Stan-Lee verstuurt al zijn artikelen met zeer stevige verzendzakken. Op deze verzendzakken zit een extra sluitstrip zodat u uw retour weer netjes kunt dichtplakken middels deze strip. Wij vragen u dan ook om de verzendzak met beleid te openen zodat u de zak eventueel kunt hergebruiken.

Bij al onze bestellingen is een retourformulier meegeleverd. Wij vragen u om deze zo compleet mogelijk in te vullen en mee te sturen met uw retour. Zit het retourformulier niet bij uw bestelling of bent u deze kwijt, dan kunt u hier klikken om een nieuw retourformulier te downloaden en uit te printen.

Hoe lang duurt het voordat mijn pakket is verwerkt en ik mijn geld terug krijg?

Het duurt normaal gesproken 2-4 dagen voordat een retour is teruggekomen en verwerkt is bij onze retourafdeling. U ontvangt een e-mail zodra een retour bij ons is verwerkt. Een aantal werkdagen nadat de retour is verwerkt, zult u het geld teruggestort krijgen op de manier waarop u heeft betaald.

Wat doe ik als mijn artikelen beschadigd zijn of verkeerd zijn geleverd?

Elke bestelling wordt zorgvuldig gecontroleerd voordat deze wordt verzonden. Soms gebeurt het dat een artikel beschadigd raakt, een artikel mist of verkeerd is geleverd.

In dit geval kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice per e-mail en foto’s meesturen van het beschadigde/vervuilde artikel of een foto maken van het verkeerd geleverde artikel. Dit kan alleen binnen 3 dagen na ontvangst van uw bestelling als het om een beschadigd artikel gaat.

Zodra dit is gebeurd zullen we het artikel voor u reserveren als het nog op voorraad is. Mocht dit niet zo zijn, zullen we het geld naar u terugstorten of de factuur voor u annuleren. Het beschadigde artikel zal moeten worden opgestuurd naar ons en zodra het hier bij ons retour is, sturen we het nieuwe artikel op of ontvangt u het geld weer terug.

Het retourformulier kunt u eventueel via deze link downloaden.

Ik heb met Klarna (achteraf betalen) besteld. Hoe gaat het verder met de factuur?

Zodra uw retour bij ons aankomt zullen we de Klarna factuur automatisch aanpassen.

Het komt ook voor dat u een betaalherinnering krijgt voordat uw retour is aangekomen bij onze retourafdeling. Laat in dit geval Klarna weten dat u een retour hebt aangemeld bij ons en dan zal Klarna de factuur voor u pauzeren totdat we uw retour hebben verwerkt.

Retouradres:

Stan-Lee
Indigohof 4, 1339HS
Almere, Flevoland

Betaalmogelijkheden:

Bij Stan-Lee kunt u uit de volgende betaalmethoden kiezen:

iDEAL

Met iDEAL kunt u tijdens het bestelproces betalen. U wordt tijdens het bestelproces direct naar uw bank doorgestuurd door iDEAL, waar u de betaling afrondt. Na de betaling wordt u vervolgens weer naar Stan-Lee doorgestuurd, waar u vervolgens ook kunt zien dat uw bestelling is afgerond. Uw bestelling wordt direct na het bestelproces en de afgeronde betaling verstuurd. Bestellingen die wij voor 15:00 uur ontvangen, worden normaal gesproken nog op dezelfde dag verstuurd.

Klarna achteraf betalen

Klarna is een betalingsmethode waar de betaling wordt verwerkt door het bedrijf Klarna.

Wat is achteraf betalen?

Met achteraf betalen kunt u direct een bestelling plaatsen en hoeft u pas te betalen zodra u de producten heeft ontvangen en gecontroleerd. Op deze manier weet u zeker waar u voor betaalt en betaalt u alleen voor de producten die u daadwerkelijk houdt. Om achteraf te betalen hoeft u enkel uw NAW-gegevens en e-mailadres achter te laten, informatie die u altijd bij u heeft. U kunt betalen wanneer het u het beste uitkomt, binnen de betaaltermijn van 14 dagen.

Achteraf betalen via Klarna is een veilige en eenvoudige betaalmethode. De betalingsgegevens zijn terug te vinden op de factuur.

Op de factuur vindt u alle gegevens die nodig zijn voor de betaling: Klarna’s IBAN, de vervaldatum van de factuur en de betalingsomschrijving.

PayPal

De betaalmethode PayPal geeft u de mogelijkheid de bestelling na het bestelproces direct met een PayPal-tegoed of uw creditcard te betalen. Hiervoor hoeft u alleen maar de PayPal-link na de aankoop aan te klikken en de betaling uit te voeren. uw bestelling wordt dan direct na de betaling verstuurd.